Kerstavond 1223 creëerde Sint Franciscus van Assisi de allereerste levende kerststal ter wereld. Precies 800 jaar later treed ik in zijn voetsporen en laat de kerststal opnieuw tot leven komen in een nieuw modetheater: DE KONINKLIJKE KARAVAAN

Ga mee op reis door de woestijn en laat je verwonderen in een voorstelling vol kostuums, klanken en kleuren, zang en dans. Beleef het eeuwenoude kerstverhaal op een geheel nieuwe wijze!

Modetheater DE KONINKLIJKE KARAVAAN wordt opgevoerd op verschillende locaties:

• 15 december 2023 | 20 uur | kerk van OLV Hemelvaart in Ovezande

• 28-29-30 december 2023 | 20 uur | Sint Gertrudiskerk in Bergen op Zoom

• 30 december 2023 | 15 uur | kindervoorstelling in Bergen op Zoom

• 5 januari 2024 | 20 uur | Kapel van OLV van Kerselare in Oudenaarde

• 6 januari 2024 | 20 uur | Cultuurcentrum Maskerade in Oudenaarde

Modetheater DE KONINKLIJKE KARAVAAN voer ik op in samenwerking met de zangeressen van Muziek Aan de Zoom Zangensemble (MAZz) en de danseressen van Grondwerk (CKB Bergen op Zoom) in een choreografie van Emmely Tunders.

De uitvoeringen zijn mogelijk dankzij de onvoorwaardelijke en liefdevolle steun van vele vrijwilligers. En dankzij een financiële bijdrage van de Stichting Jumelage Bergen op Zoom.

Wil je DE KONINKLIJKE KARAVAAN ook steunen? Dat kan! En dat waardeer ik zeer! Want met je extra bijdrage kan de karavaan nóg een beetje mooier worden…

Schenk de karavaan GOUD, MIRRE of WIEROOK!

En natuurlijk krijg je iets terug voor je bijdrage:

• 25 euro – wat wijsheid van Ward speciaal voor jou

• 50 euro – een kijkje in de keuken van de karavaan

• 100 euro – een ontwerpschets van één van de kostuums

Schenk als BALTHASAR, CASPAR of MELCHIOR!

En wil je nóg meer schenken? Dan zal ik – indien gewenst – je naam of logo in het programma vermelden én krijg je bij:

• 250 euro – een diner voor twee in mijn atelier

• 500 euro – een jas van de karavaan